Україна, Київська обл., Броварський р-н, Траса М-01/Е-95, c. Квітневe
info@rlcenter.com.ua

Політика у сфері якості

28.11.2017
Політика у сфері якості– фото 1

Метою діяльності ТОВ «РЛЦ» є надання логістичних послуг, які відповідають найвищим стандартам якості та гарантують отримання стійкого прибутку. 

ТОВ «РЛЦ» надає широкий спектр логістичних послуг, а саме: відповідальне зберігання та обробка продукції, послуги з перепакування, митне оформлення вантажів.

Керівництво компанії добровільно бере на себе зобов'язання по управлінню всіма процесами компанії в рамках системи менеджменту якості з метою постійного поліпшування та підвищення її результативності, найбільш повного задоволення вимог і очікувань Замовника.

Керівництво компанії підтримує і розвиває систему менеджменту якості, розглядаючи її як один із ключових засобів досягнення сталого успіху компанії на тривалу перспективу.

Беручи на себе спільну відповідальність перед Замовником, Акціонерами, Персоналом компанії та іншими зацікавленими сторонами за результати роботи компанії, керівництво компанії засновує свою діяльність на наступних базових принципах:

  • використання прогресивних технологій і процедур, які передбачають управління діяльністю і відстеження результатів на всіх етапах процесу надання послуг;
  • регулярне проведення аналізу процесів та впливу від ризиків та можливостей з метою постійного покращення;
  • забезпечення виробничих процесів всією необхідною інфраструктурою для досягнення поставлених цілей;
  • встановлення довгострокових партнерських та взаємовигідних відносин як із Замовниками, так і з Постачальниками послуг, що використовуються для здійснення діяльності.

 

ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ:

  • Постійне вивчення кон'юнктури ринку логістичних послуг, розширення і освоєння нових ринків, своєчасне реагування на зміни попиту, адаптація до потреб ринку.
  • Постійний моніторинг задоволеності Замовників якістю послуг, що надаються, мінімізація часу реагування на пропозиції та зауваження Замовників.
  • Постійне поліпшення системи менеджменту якості на базі міжнародних стандартів з орієнтацією на кращі досягнення.
  • Постійне поліпшення методів управління підприємством, спрямоване на поліпшення якості надання послуг.
  • Розвиток співпраці і взаємовигідної кооперації з Постачальниками.
  • Безперервне підвищення рівня знань і професійної кваліфікації всіх співробітників компанії.
  • Удосконалення системи комунікацій між усіма структурними підрозділами компанії.
  • Безперервне поліпшення умов праці і соціальної захищеності працівників.

Політика у сфері якості відповідає цілям і контексту компанії та підтримує її стратегічний напрямок. 

Інші новини

ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВРОБІТНИЦТВА!

26.03.18

Складський комплекс «РЛЦ» став логістичним партнером компанії ТОВ «Данон-Дніпро».

26.03.18

ЛОГІСТИКА НА ВІДМІННО З ПЛЮСОМ!

20.03.18

аудит на відповідність вимогам

02.01.18

з новим роком

27.12.17

CBRE В УКРАЇНІ ЗАВЕРШИЛА УГОДУ З ОРЕНДИ СКЛАДСЬКОГО ПРИМІЩЕННЯ В ЛОГІСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ RLC

18.10.17
Заповніть форму. Ми передзвонимо Вам найближчим часом!
Ваші дані не будуть передані третім особам